Kragset hamn

Deze week ben ik weer begonnen met het schoonmaken van de vakantiehuisjes in Hakallestranda. Zij krijgen nu een goede poetsbeurt zodat ze weer een seizoen er tegen kunnen hoop ik. 2 Kleine huisjes en het grote huis is klaar. Doordat het lekker weer was kon ik buiten een boterhammetje eten en van het uitzicht genieten. Dat blijft daar mooi! Er was alleen iets raars in Hakallestranda maar wat? Ja, op eens zag ik het, daar is geen sneeuw meer. Bij ons liggen de weilanden en grasvelden nog vol met sneeuw. Je ziet nu wel dat de sneeuwlaag niet meer zo dik is en de randen laten al gras, narcissen en sneeuwklokjes zien. Maar als we naar Fiskå of Eidså rijden zien we nog veel sneeuw. Benieuwd wanneer de sneeuw hier in Nordstranda weg is.

1 reactie

Opgeslagen onder Geen categorie

Een Reactie op “Kragset hamn

  1. Nicole

    Hoi Sandy, ik heb me geabonneerd op jouw blog, nu ontvang ik de nieuwste automatisch! da’s goed he?! Je bent wel n bezig bijtje, nou, nou….had Johnny mijn sms nog gekregen trouwens? Hij heeft niks terug geschreven…snik, snik,…. hi hi Groetjes, en jullie n fijne vakantie! Nicole

Geef een reactie

