Genieten…

Afgelopen dagen was het mooi weer. In het weekend scheen het zonnetje al heerlijk, maar toen moest ik werken in de keuken van het bejaardenhuis. Gelukkig was het maandag en dinsdag ook heerlijk weer. Alle ramen konden weer eens lekker openstaan, de kachel hoefde pas in de namiddag aan.  Ondanks dat het nog winter is, krijg je voorjaarsgevoel. Zelfs de narcissen beginnen de grond te komen. Ik had het geluk dat ik vrij had en thuis aan het werk was. Dus tussen de middag lekker beschut in het zonnetje gezeten met een fleecevest aan. Vandaag was de zon er wel maar een koude wind erbij.

2 reacties

Opgeslagen onder een gewone dag, Het weer

2 Reacties op “Genieten…

  1. Lieve Sandy,

    Leuk te lezen dat het bij jullie ook langzaam lente begint te worden! Het doet een mens ontzettend goed om weer jong groen te zien opkomen en de éérste lentebloemen.
    Geniet van die sfeer en weldra zal het echt doorzetten.

    Een knuffel van ver weg en lieve groetjes,

    Mariette

  2. Gezellie! ziet het eruit…is dat n hertevel, daar onder het magazine? hi hi ja, ik zie alles….ik zie dat je ook naar andere blogs kijkt(doe ik ook hoor!).
    Ja heerlijk, die zon, hier vandaag regen, bah!
    Lieve groetjes en n fijn weekend alvast,
    wenst je,
    Nicole

Geef een reactie

